Kerkpleinmarkt 2024

Op zaterdag 7 september is het al weer zo ver, de 46e kerkpleinmarkt rondom de Oude Kerk en het Torenplein. De voorbereidingen zijn in volle gang. Wij willen u informeren over een aantal zaken:

De markt zal worden gehouden zoals we zijn gewend met 1 belangrijke wijziging, namelijk de eindtijd: in het verleden kon men tot 16:00 uur kopen. We merken dat het laatste uur erg weinig verkocht wordt en daarom hebben we besloten om de verkoop te stoppen om 15:00 uur. Dit geeft ook meer tijd en ruimte om de boel in en om de kerk op te ruimen.

oude kerk

Onze commissie is uitgebreid met een nieuw lid, Ceel van Doorn. Hiernaast zijn we nog bezig met een kandidaat die de openstaande vacature van voorzitter kan invullen.

Inbreng van spullen bij de Goede Herderkerk op zaterdagochtend is mogelijk tot en met zaterdag 27 juli. Vanaf zaterdag 21 september zijn wij er weer om de spullen in ontvangst te nemen voor het nieuwe seizoen. Hetzelfde geldt voor ophalen van de spullen. We starten hiermee op vrijdag 20 september.

Kledingverkoop bij familie Noorlander aan de Wesselseweg houdt ook een zomerstop. De laatste verkoop is op woensdag 17 juli. Over de start in het nieuwe seizoen zullen wij u later informeren.

Verder vragen wij om even geen kleding in te leveren in verband met de enorm grote voorraad. Vanaf september weer welkom.

De verkoopruimte aan de Van Zuijlen Van Nieveltlaan blijft gewoon open tijdens de zomer behalve op de dag van de kerkpleinmarkt, zaterdag 7 september.

Wij kunnen nog steeds vrijwilligers gebruiken. Lijkt het u leuk om op de 1e zaterdag van september de handen uit de mouwen te steken en staat u (nog) niet op de lijst van vrijwilligers, dan kunt u zich aanmelden bij Henny van der Hoef op 06-24137117. Dat kan zijn vroeg in de ochtend (rond 06:00 uur) met het lossen van vrachtwagens en aansluitend het opbouwen van de markt, of achter een kraam voor de verkoop, of eind van de middag bij het opruimen.