Ontmoeten - Tieners

Voor kinderen, jongeren en jongvolwassenen is er binnen de Hervormde Gemeente van Barneveld volop aandacht. Clubwerk, jeugdvereniging, jeugdweek (zomervakantie), bijbelstudie, zondagsschool... zomaar enkele voorbeelden.

Het doel van dit werk is in de eerste plaats de jeugd in aanraking te brengen met de boodschap van Jezus Christus, hun kennis van de Bijbel te verdiepen en uit te breiden en hen een geestelijke toerusting te geven voor hun verdere leven. De leiders en leidsters sluiten daarbij bewust aan bij wat de jongeren op dit gebied al hebben meegekregen via het gezin en de school. Daarnaast is een belangrijk doel de jeugd van de gemeente verantwoorde ontspanning en gezelligheid te bieden. Onder leiding van de Jeugdbeleidsraad wordt het vele werk gecoördineerd.

Tieners

Breakpoint 1 en 2

2025 breakpoint

Jongeren van klas 1 en 2 voortgezet onderwijs (wijkoverstijgend). Open jeugdwerk: events en chill-avonden. Meestal één keer in de 3 weken op zaterdagavond van 19.30 - 22.00 uur in de kelder van Rehoboth. Op de Instagram pagina worden de avonden aangekondigd.

Breakpoint 1: jongeren klas 1, start op 28 september.

Breakpoint 2: jongeren klas 2, start op 5 oktober.

Aanmelden en meer informatie:
Contactpersonen: Julia van Middendorp
Telefoon:  06 - 83 26 17 69
Instagram: @breakpointbarneveld
E-mail: breakpointhervormdbarneveld@gmail.com

Antenne

Jongeren klas 1 t/m 3 voorgezet onderwijs. Tienerclub met leuke activiteiten, gezelligheid en samen meer ontdekken over God. Iedere vrijdag van 19.30 - 21.00 uur, in de Akker (De Glind). Start op vrijdag 20 september.

Aanmelden en meer informatie:
Contactpersonen: Aalt Lozeman
Telefoon:  06 - 30 59 19 97
E-mail: aaltlozeman@gmail.com

Trefpunt

Tref-Punt-Team-2022-2023_1023x1024

Jongeren klas 3 en 4 voortgezet onderwijs (wijkoverstijgend). Tienerclub met een leuk, gevarieerd programma: Bijbel, muziek, vriendschap, gezelligheid. Iedere vrijdag van 19.45 - 22.00 uur, in Rehoboth. Elk jaar gaat Trefpunt een weekend op kamp (1e weekend van de voorjaarsvakantie), het hoogtepunt van het jaar! Start op vrijdag 27 september.

E-mail: trefpuntbarneveld@hotmail.com

Bijbelstudiegroep

Bijbelstudie Jong

Alle wijken, jongeren klas 1 en 2 voortgezet onderwijs, laatste zondag van de maand, 19.30 - 21.00 uur. Start op zondag 27 oktober.
Locatie: Wijkgebouw De Garve

Contactpersoon: Wijnand Kas
Telefoon:  06 - 20 09 72 49
E-mail: jeugdouderlingwijk3wijnand@gmail.com

Gemeentebrede ontmoetingsplek

KerkKeet (14+)

Kampvuuravonden voor tieners van 14+ jaar, elke tweede zondag van de maand (hele jaar) op wisselende locaties, 20.00 - 22.00 uur.

Contactpersoon: Henco van Zijtveld
E-mail: havikhorst@hotmail.com
Instagram: www.instagram.com/kerkkeet/

Jeugdweek

Ieder jaar wordt in augustus de Jeugdweek georganiseerd op vier locaties: Noord, Norschoten, De Glind en Woudseweg.
Meer informatie: www.jeugdweek.net