Hoe kan ik geven?

Via de Appostel app en de SKG website kunnen collectebonnen worden besteld, giften gegeven voor de collecte (zoals de zondagse) of een ander doel.
Informatie over Eenmalige giften of periodieke schenkingen is te vinden op de speciale pagina daarvoor.
Informatie over de jaarlijkse actie Kerkbalans is te vinden op de speciale pagina daarvoor.
Hieronder ook de IBAN Bankrekening nummers en Naam Instelling en RSIN zoals bekend bij de belastingdienst.

appostel

Appostel app voor collecte en giften

Via de Appostel app kun je collectebonnen bestellen, giften geven voor een bepaald doel en ook meedoen aan de collecte van deze zondag.

Installeren en koppelen aan onze gemeente.

Appostel kun je downloaden via de Google Play (Android) of App Store (Apple)Bestaande gebruikers van de app of de giften.hervormdbarneveld.nl site kunnen hun huidige inloggegevens gebruiken. Het is niet nodig een nieuw account aan te maken. Ben je jouw wachtwoord kwijt? Ga dan naar Wachtwoord resetten of klik in de app op de link en vul het email adres in.
Na installatie: zoek op Barneveld en selecteer onze Herv.Gem. Barneveld, en vul het email en wachtwoord in.

zoekgemeente   email

Opwaarderen

Opwaarderen kan door op (€) te klikken onderaan en daarna op het bedrag linksboven te klikken.

opwaarderen 1

Of via het ... menu (rechts onderaan), daarna Instellingen, dan Saldo instellingen en onderaan staat de knop Opwaarderen.

Meedoen met de collecte

Op de SKG pagina of in de Appostel app kun je direct geven voor de collectedoelen van deze zondag. De doelen van de collecten in de kerkdiensten staan er wekelijks van vrijdag tot vrijdag. Hiervoor moet eerst een tegoed worden aangeschaft (minimaal 25 euro), van dit tegoed wordt de collecte betaald. Hierdoor is niet voor iedere collectegift een banktransactie nodig, dit bespaart ons veel transactiekosten.
In de app selecteer je Collecte, de Collectes kerkdiensten en dan Gift. De 3 collectedoelen van deze week worden getoond. Selecteer per doel het bedrag en bevestig met Gift geven.

Collectebonnen bestellen

Op de SKG pagina of in de Appostel app kunnen collecte bonnen besteld worden. Betaling gaat via iDEAL. De collectebonnen worden door onze vrijwilligers thuis bezorgd! Bij problemen met de bezorging, neem contact op met dhr. L. de Bruin, 06 - 44 56 08 67.
Opmerkingen of vragen graag per email: collectebonnenbarneveld@gmail.com aan ons doorgeven. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op. Collectebonnen vóór donderdagmorgen 08.00 besteld, zullen in de even(!) weken vóór zondag thuis bezorgd worden!

Giften voor Zending en Evangelisatie

Op de SKG pagina of in de Appostel app kun je direct geven voor verschillende doelen voor Zending en Evangelistie, de betaling gaat dan via iDEAL en de Bank App.

Bankrekeningen

Giften kunnen ook worden overgemaakt op onderstaande rekeningen eventueel met vermelding van het gewenste doel.

Bestemming IBAN Bankrekeningnummer,
Naam instelling en RSIN (belastingdienst)
Jeugd-
beleidsraad