Bevestiging- en intrededienst ds. Overbeeke

Ds. Theo Overbeeke en zijn vrouw Desiree nemen op DV zondag 12 januari afscheid van de Hervormde Gemeente Reeuwijk.

Daarmee wordt de komst naar Barneveld over de Kerstdagen en jaarwisseling heen getild.

De bevestiging in Barneveld vindt plaats op zondag 19 januari om 11.00 uur in de Oude Kerk door oud-predikant ds. Verheij. De intrededienst vindt aansluitend plaats om 15.00 uur in de Oude Kerk.

overbeeke

Het is voor ds. Overbeeke een opgave om de gemeente in Reeuwijk los te laten en deze terug te geven in Gods handen.
Voor hen beiden geldt dat ze binnenkort een woongebied verlaten met familie en vrienden die hen dierbaar zijn.
De kerkenraad beveelt hen in dat loslaten aan in uw voorbede. Met verlangen kijken we uit naar hun komst.

Volgende artikel
11 oktober 2024