Verkiezing Ambtsdragers Wijk 5

Bericht van 05-07-2024

De Hoeksteen

Zoals bekend is gemaakt hebben we er als gemeente voor gekozen om per 01-01-2025 over te gaan naar vier wijken. Dit heeft grote impact voor wijk 5. We gaan voor een groot deel samen met wijk 2. Een aantal straten gaan daarnaast over naar wijk 3. Als wijkkerkenraad hebben we hier uitvoerig over gesproken en zien we dat dit een goed moment is om naar onze blokgrootte te gaan kijken. Onze blokken zijn groot in vergelijking met andere wijken. We hebben daarom besloten om gelijk met de nieuwe wijkindeling over te gaan naar kleinere blokken. Hierdoor ontstaat een vacature voor blokouderling waar we u later over informeren. Omdat de wijk- en blokindeling een impact heeft op onze wijkgenoten willen we hier in september of oktober een informatieavond over organiseren, maar als u nu al vragen heeft en niet kunt wachten tot die avond, neem dan contact op met de scriba van onze wijkkerkenraad. We helpen u graag.