Ontmoeten - Jongeren (16+)

Voor kinderen, jongeren en jongvolwassenen is er binnen de Hervormde Gemeente van Barneveld volop aandacht. Clubwerk, jeugdvereniging, jeugdweek (zomervakantie), bijbelstudie, zondagsschool... zomaar enkele voorbeelden.

Het doel van dit werk is in de eerste plaats de jeugd in aanraking te brengen met de boodschap van Jezus Christus, hun kennis van de Bijbel te verdiepen en uit te breiden en hen een geestelijke toerusting te geven voor hun verdere leven. De leiders en leidsters sluiten daarbij bewust aan bij wat de jongeren op dit gebied al hebben meegekregen via het gezin en de school. Daarnaast is een belangrijk doel de jeugd van de gemeente verantwoorde ontspanning en gezelligheid te bieden. Onder leiding van de Jeugdbeleidsraad wordt het vele werk gecoördineerd.

jongeren

Gemeentebrede Bijbelstudiegroepen

16+

Jongeren tussen 16 - 19 jaar
Laatste zondagavond van de maand, om 19.30 tot +/- 21.00 uur.
Start op 24 september.

Locatie: 'Rafiki-ruimte' in Rehoboth (Gasthuisstraat 5)

Contactpersoon: Daniëlle Floor
Telefoon: 06 - 37 09 03 04
E-mail: danielle_floor96@hotmail.com

20+

Laatste zondagavond van de maand, om 19.30 tot +/- 22.00 uur.
tart op 25 september.

Contactpersonen: Kunder & Willemijn Gort
Telefoon: 06 - 17 53 21 47
E-mail: kwgort@gmail.com

Jongerenkring 20 ~ 30 jaar

Iedere eerste of laatste vrijdag van de maand (m.u.v. dec/jul/aug; we maken samen een schema) komen we bij elkaar in de gezellige kantine op de Brunesengweg 25. Start op 29 september.
Vanaf 20.00 uur staat de koffie en thee klaar. We starten de avond ongeveer 20.30 uur met bijbelstudie. Een gezellige afsluiting met een glas fris, bier of wijntje.
Door het jaar heen kunnen we ook thema-avonden organiseren met bijvoorbeeld een spreker, een uitje, een kampvuuravond of lekkere BBQ.
De avonden zijn gemeentebreed, voor alle jongeren vanaf 20 jaar.
Leiding: Johan en Marjan van Lagen, Jan en Jenny Boorsma.

Locatie: Brunesengweg 25.

Meer informatie, aanmelding en contact kun je mailen of whatsappen naar:
Contactpersonen: Johan en Marjan van Lagen
Telefoon: 06 - 21 58 65 64
E-mail: info@vanlagen.nl

Gemeentebrede ontmoetingsplekken

KerkKeet

Kampvuuravonden voor tieners van 14+ jaar, tweede zondag van de maand, 20.00 uur, op wisselende locaties.

Contactpersoon: Henco van Zijtveld
E-mail: havikhorst@hotmail.com
Instagram: www.instagram.com/kerkkeet/

EH Connect

Ben jij op zoek naar een plek waar gezelligheid, geloof en verbondenheid samenkomen? Zoek niet verder! EH-Connect nodigt jou uit om elke donderdagavond deel te nemen aan onze gezellige groep jongeren.
Wat kan je verwachten?

Gezelligheid: Maak nieuwe vrienden, deel lachbuien en geniet van een warme sfeer.
Bijbelstudie: Verken en bespreek samen met andere jongeren relevante thema's en lessen uit de Bijbel.
Uitjes en activiteiten: Trek eropuit tijdens leuke uitjes en neem deel aan boeiende activiteiten die zorgen voor onvergetelijke herinneringen.

Of je nu al een tijdje vertrouwd bent met de kerk, net begint aan je reis of het nog niet weet, EH-Connect verwelkomt iedereen met open armen. Samen groeien we in ons geloof, delen we ervaringen en hebben we enorm veel plezier met elkaar. Waar wacht je nog op? Sluit je aan bij EH-Connect en beleef donderdagavonden vol vreugde, verdieping en vriendschap. We zien ernaar uit om jou te verwelkomen!

Wie: Jongeren van 16 t/m 25 jaar
Wanneer: Elke donderdagavond vanaf 5 oktober
Tijd: Inloop 20:00 begint 20:30 tot +/- 22.30 uur
Locatie: 'Rafiki-ruimte' in Rehoboth (Gasthuisstraat 5)

Contactpersoon: Willeke Heijkoop
Telefoon: 06 - 81 00 54 96
E-mail: ehbarneveld@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/jvebenhaezer
Instagram: www.instagram.com/eh_connect

Youth Alpha 16+

Dit seizoen vindt er ook weer een Youth Alpha cursus plaats.
Wil je meer weten over Youth Alpha?
Stuur dan een mail naar youthalphabarneveld@gmail.com