Bijbelkringen - doe mee!

De Bijbelkringen gaan weer van start – DOE MEE!
Ook dit seizoen hopen we weer met veel gemeenteleden samen te komen rond Gods Woord. Natuurlijk gebeurt dit in de eerste plaats in de zondagse erediensten, maar ook doordeweeks zijn er volop mogelijkheden. Graag wijzen u op de huisbijbelkringen, die in iedere wijk gehouden worden.
Voor komend seizoen is de keuze gevallen op het boekje "Het oog gericht op Jezus" van ds. H.I. Methorst.

Bijbel

Er wordt ook over gepreekt:
•    Inleiding op Hebreeën: aflopen zondag - middagdienst Oude Kerk (ds. Plug)
•    hoofdstuk 1: 29 september – morgendienst 8.45 uur Goede Herderkerk (ds. Bloemendal)
•    hoofdstuk 2: 13 oktober - morgendiensten Goede Herderkerk (ds. Plug) en 11-uur dienst Oude Kerk (ds. Bloemendal)
•    hoofdstuk 3: 20 oktober - morgendiensten Oude Kerk (9.00 uur ds. Molenaar en 11.00 uur ds. Plug)
Via een Podcast Serie: Het oog gericht op Jezus zijn deze preken later ook nog na te luisteren als voorbereiding voor de bijbelstudieavond.
Wat een voorrecht om zo gemeentebreed hiermee bezig te zijn! Doe mee en neem anderen mee.

Ook in uw wijk is er voor aanmelding en/of eventuele vragen een contactpersoon. Zie hiervoor de pagina per wijk.

Volgende artikel
7 september 2024