Kinderoppas

Tijdens de meeste diensten is er kinderoppas of een Bijbelklas.

Let op, er kunnen wijzigingen zijn in de kerkdiensten en de oppas, dit staat vermeld in de nieuwsberichten en de kerkbode.

kinderoppas

Kinderoppas – Goede Herderkerk

Elke zondagochtend is er een kinderoppas in de Goede Herderkerk. De verschillende ruimtes worden als volgt hiervoor ingezet:

• Baby’s in de bovenzaal (zaal 4)
  • Peuters van 2 en 3 jaar op de begane grond (zaal 2/3)

De peuters en kleuters kunnen heerlijk spelen maar we besteden ook tijd aan het lezen van een Bijbelverhaal, zingen Bijbelse liedjes en maken een knutselwerkje of kleurplaat.

Bijbelklas

Tijdens de 08.45 uur en de 11.00 uur dienst is er voor de kinderen van 4 t/m 6 jaar geen kinderoppas maar Bijbelklas. De kinderen gaan eerst mee naar de kerk. Halverwege de dienst mogen ze naar de Bijbelklas waar ze een Bijbelverhaal horen en een verwerking maken.

Aanwezigheidslijsten

Voor zowel de kinderoppas als de Bijbelklas is het belangrijk dat u uw kind aanmeldt op de aanwezigheidslijsten die liggen bij de verschillende zalen.

Vragen

Heeft u vragen over de kinderoppas, neem dan contact op met een van de coördinatoren: Angelique Dijkman, Mirjam van Hunnik, Sanne Hoolwerf via het algemene e-mailadres: oppasghk@gmail.com.

Kinderoppas – Oude Kerk

Voor de diensten in de Oude kerk is de kinderoppas in Kerkelijk Centrum Rehoboth waar alle kinderen t/m 6 jaar welkom zijn.

Er is kinderoppas geregeld voor:

• de dienst van 9.00 uur in de Oude Kerk
  • de dienst van 16.45 uur in de Oude Kerk

De kinderen worden verdeeld over meerdere zalen:

• In zaal 3 kunnen de baby’s slapen
  • Box- en kruipende kinderen spelen in een afgesloten ruimte achterin de grote zaal (zaal 1)
  • In de rest van zaal 1 kunnen alle andere kinderen spelen

Aanwezigheidslijsten
Bij binnenkomst graag uw kind(eren) aanmelden op de aanwezigheidslijst, na de kerkdienst meldt u hen weer af.

Onkostenbus

U hoeft niets mee te brengen. Van het geld, dat u in onze onkostenbus doet, kopen wij luiers, (koemelkvrije) lange vingers, knutselmateriaal en verder al het nodige voor uw kind(eren).

Vragen

Heeft u vragen/opmerkingen over de kinderoppas, neem dan contact op met één van de coördinatoren: Mirjam van Ledden en Dita Kuiper via het algemene e-mailadres: oppasrehoboth@gmail.com.