Appostel nieuwe collecte App

Met ingang van 1 november 2020 wordt de Kerkgeld app die we nu gebruiken door SKG (Stichting Kerkelijk Geldbeheer) vervangen door een nieuwe app: Appostel.
Overschakelen naar de nieuwe app moet dus voor die datum gedaan worden, de oude Kerkgeld app kan verwijderd worden. Het tegoed uit de Kerkgeld app wordt overgenomen, het tegoed is namelijk gekoppeld aan het email adres waarmee ook op de SKG giften.hervormdbarneveld.nl ingelogd kan worden.

appostel

Installeren en koppelen aan onze gemeente.

Appostel kun je downloaden via de Google Play (Android) of App Store (Apple)Bestaande gebruikers van de Kerkgeld app kunnen hun huidige inloggegevens gebruiken. Het is niet nodig een nieuw account aan te maken. Ben je jouw wachtwoord kwijt? Ga dan naar Wachtwoord resetten of klik in de app op de link en vul het email adres in dat nu in de Kerkgeld app gebruikt wordt.
Na installatie: zoek op Barneveld en selecteer onze Herv.Gem. Barneveld, en vul het email en wachtwoord in.

zoekgemeente   email

Opwaarderen

Opwaarderen kan door op (€) te klikken onderaan en daarna op het bedrag linksboven te klikken.

opwaarderen 1

Of door via het ... menu, daarna Instellingen, dan Saldo instellingen en onderaan staat de knop Opwaarderen.