Beroepingswerk - Wijk 1

Wijk 1 belegt 2 wijkavonden in verband met het beroepingswerk.

Beroepingswerk Wijk 1

Profielschets predikant

De beroepingscommissie heeft een concept profielschets gemaakt in samenwerking met de wijkkerkenraad. De definitieve profielschets predikant wijkgemeente 1 vind u hier.

Samen met u en jou willen we deze bespreken. Ten diepste weten we dat het beroepen van een nieuwe predikant een geestelijke zaak is die gedragen wordt door gebed. Welke dominee kan en mag met zegen onder ons werken?
Als commissie willen we, aan de hand van de concepttekst, deze met u/jij op één van de twee wijkavonden bespreken. Het zijn twee avonden; maandag 22 april in de Akker en dinsdag 23 april in De Hof. Komt u om 19.45 uur? Dan kunnen we vanaf 20.00 uur beginnen met de uitleg.
Door aandachtig naar elkaar te luisteren komen we onderling dichter bij elkaar. De wijkkerkenraad stelt uiteindelijk, met ons als commissie, de profielschets vast. Uw en jouw inbreng nemen we daarin mee.
Voor een gezellige afsluiting rond 21.45 uur zijn lekkere hapjes wel leuk. Wie meldt zich aan om wat mee te nemen? App of bel Willem van de Brink nummer 06-53342714. Voor hen die niet in de gelegenheid zijn om aanwezig te zijn waarderen we uw/jouw inbreng vooraf via een mail naar Leo de Groot
l.d.degroot@solcon.nl Alvast hartelijk dank voor uw/jouw getoonde betrokkenheid.

Volgende artikel
8 april 2024