Kerkbode

Onze gemeente geeft een eigen kerkbode uit: 'In en om de Hervormde kerk'. Deze verschijnt tweewekelijks en bevat zowel algemene informatie als berichten per wijk. Omdat de berichten per wijk meestal privacy gevoelig zijn, bevat de online versie alleen de algemene berichten. De laatste online kerkbodes zijn hieronder te lezen.
Om mee te kunnen leven met de gemeente en jouw wijk adviseren we een abonnement te nemen! Kijk hieronder voor een abonnement.

Kerkbode kop

De eindredactie is in handen van mevrouw Diny de Knegt, telefoon: 0342 - 40 04 30.

Kopij voor het kerkblad dient uiterlijk op zaterdag, vóór de week waarin het blad verschijnt, 24.00 uur te zijn ingediend. De kopij kun je ook aanleveren via het e-mailadres: kerkbode@hervormdbarneveld.nl.